شناسهٔ خبر: 63705002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجربه‌ای ناموفق در خصوصی سازی:

کشتارگاهی که جان نمی‌گیرد

خبرگزاری صدا و سیما

کشتارگاه صنعتی دام ایلام بعد از واگذاری ناموفق به بخش خصوصی همچنان تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ "امامی"، مدیر کشتارگاه، دلیل تعطیلی کشتارگاه را ذبح غیرمجاز دام و این که عزمی جدی برای رفع این مشکل وجود ندارد، عنوان می‌کند.
کارکنان کشتارگاه هم از تعطیلی ۹ ماهه کشتارگاه و این که در این مدت، حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند، می‌گویند؛ اما "معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار" در برنامه "بازتاب" شبکه استانی ایلام گفت: در صورت خلعیت مدیریت فعلی، تعاونی روستایی و سرمایه گذاران جدید، آماده احیاء کشتارگاه هستند.
کشتارگاه صنعتی دام ایلام یکی از مدرن‌ترین کشتارگاه‌های دام کشور بود که سال ۱۳۹۷ به بخش خصوصی واگذار شد؛ همزمان با این واگذاری مشکلات متعدد و تعطیلی مکرر کشتارگاه آغاز شد و هم اکنون بعد از پنج سال در رکود و تعطیلی کامل به سر می‌برد.
در گذشته استان ایلام به یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین کشتارگاه‌های غرب کشور مجهز بود و ظرفیتی بالغ بر روزانه ۱۰۰۰ رأس دام سبک و ۱۰۰ رأس دام سنگین داشت.

<div id="video-display-embed-code_10478553"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4069099/10478553?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما