شناسهٔ خبر: 63700766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لرستان؛

راهیان نور و پیشرفت روایتگری ایثار و خودباوری

استاندار لرستان: جنبه تربیتی نسل جوان در اردوی راهیان نور برجسته شود.

صاحب‌خبر -

.اردوهای راهیان نور بهترین حرکت فرهنگی که باید تقویت شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان گفت: در هر کسوت و لباسی که باشیم، بسیجی بودن و بسیجی ماندن مایه افتخار است و همه ما ادامه دهنده راه امام راحل و در رکاب مقام معظم رهبری خواهیم بود.
فرهاد زیویار با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور دانش آموزی زمینه ساز تقویت روحیه ایثار و خودباوری است،افزود:جنبه تربیتی نسل جوان در اردوی راهیان نور در دستور کار قرار گیرد و تنها به بازدید از مناطق جنگی ختم نشود.
استاندار لرستان برگزاری اردوی راهیان نور و پیشرفت را موجب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان با اقدامات جهادی خدمتگزاران به کشور دانست و گفت:امکانات لازم برای تربیت ، آموزش و هنرآموزی دانش آموزان در لرستان فراهم و ظرفیت های موجود مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان هم با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه تجهیزات هنرستان‌های استان مورد نیاز است،گفت: سال گذشته ۱۲ درصد از دانش آموزان رشته‌های فنی را انتخاب کردندکه توسعه تجهیزات هنرستانها می تواند درصد بیشتری از دانش‌آموزان را به سمت رشته‌های فنی و کاردانش سوق دهد.

نظر شما