شناسهٔ خبر: 63684280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشرف ۸۰ بانوی مددجوی امداد نکا به مشهد الرضا

اردوی شوق زیارت ،متشکل از ۸۰ بانوی مددجوی زیر پوشش کمیته امداد نکا، با کمک حامیان و خَیِّران به مشهد مقدس اعزام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا گفت: ۸۰ نفر از بانوان مددجوی زیر پوشش حمایتی کمیته امداد، با کمک حامیان و خَیِّران در قالب اردوی شوق زیارت جمعه ۳ آذر به مشهد مقدس اعزام شدند.

رمضان حسینی افزود: اعزام مددجویان به اردو‌های شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت، ترویج فرهنگ ناب اهل بیت (ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتار‌های دینی، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی با استفاده از ظرفیت حامیان، خَیِّرین و کمک‌های مردمی اجرایی  می‌شود.

حسینی با بیان اینکه: در این کاروان‌های زیارتی زنان سرپرست خانوار و فرزندان دانش‌آموز و دانشجوی زیر پوشش حمایتی این نهاد به عنوان زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای اعزام این تعداد بیش از ۱۶۰ میلیون تومان از محل کمک‌ها و مساعدت‌های حامیان و خَیِّران و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: در این اردو‌های زیارتی، مددجویان از کلاس‌های آموزشی عفاف و حجاب، سبک زندگی، مشاوره خانواده، مسابقات فرهنگی، اهدای بسته‌های فرهنگی و همچنین اطعام غذای تبریکی آستانه قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما