شناسهٔ خبر: 63679510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید استاندار از طرح‌های مدیریت شهری بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: شش طرح بزرگ مدیریت شهری بندرعباس در مدت ۴ ماه تا یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی دوستی در بازدید از طرح‌های درحال ساخت بندرعباس افزود: بهسازی فضای ورودی و توقفگاه فرودگاه بین المللی بندرعباس آغاز شده است و بهسازی ترمینال این فرودگاه نیز سال آینده آغاز می‌شود.
وی از پل، تقاطع غیرهم سطح و مرحله دوم بوستان شهرک پیامبر اعظم، تقاطع غیرهم سطح مهرگان، بازگشایی خیابان محله اسلام آباد و بوستان ورودی شرق بندرعباس بازدید کرد.
استاندار هرمزگان در بازدید از مناطق اطراف جاده منتهی به بندرشهید رجایی گفت: ترکیبی از مدیریت نامناسب، فساد، زمین خواری و مشکلات حقوقی موجب بی نظمی این منطقه شده است.
مهدی دوستی افزود: در سفر آینده رئیس جمهور به هرمزگان مصوبه‌هایی برای سامان دهی این مناطق به تصویب می‌رسد و در استان هم با تشکیل کارگروه‌هایی، عملیات بهسازی این منطقه دو هفته دیگر آغاز می‌شود.

بیشتربخوانید:  امضای تفاهم نامه ساخت نخستین واحد داروسازی در هرمزگان
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز گفت: اکنون ۱۲ طرح مدیریت شهری در بندرعباس با اعتبار بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

<div id="video-display-embed-code_10475605"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4067609/10475605?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما