شناسهٔ خبر: 63666027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام‌ جمعه اهواز:

روز خفت و خواری رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش فرا رسیده است

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: امروز با وجود اینکه همه قدرت‌های پوشالی پشت سر اسراییل جمع شدند اما روز خفت و خواری این رژیم و همه هم‌پیمانانش فرا رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز اظهار داشت: نباید فریب القابی همچون شورای عالی امنیت سازمان ملل متحد را خورد چراکه نه سازمانی در کار است و نه ملل و اتحادی.

وی افزود: اگرسازمان ملل متحد قرار بود کاری برای مردم‌ مظلوم فلسطین انجام‌ دهد و عزم جدی در این زمینه داشت باید رژیم سفاک صهیونیستی را به عنوان یاغی معرفی می‌کرد و به حیات ننگین‌ این رژیم پایان می‌داد.

امام‌ جمعه اهواز توضیح داد: امروز با وجود اینکه همه قدرت‌های پوشالی پشت سر اسراییل جمع شدند اما روز خفت و خواری این رژیم و همه هم‌پیمانانش فرا رسیده است.

وی متذکر شد: آنچه امروز بشریت در آرایش سیاسی جهان تجربه می‌کند نقطه مقابل سازمان ملل و شکل‌گیری سازمان ملل متحد در کف خیابان‌های دنیا برای اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

موسوی‌فرد با اشاره به اعتراضات خودجوش مردم سراسر جهان علیه رژیم جنایتکار اسرائیل گفت: سازمانی که توسط مردم در خیابان‌ها تشکیل شده برگرفته از زنان و مردان آزادی‌خواه در پنج قاره جهان، فارغ از هر گونه گرایش سیاسی است.

وی یادآور شد: مقاومت فلسطین نشان داد قادر است بیماری خودشیفتگی و گردن کلفتی استکبار جهانی رژیم کوک‌کش صهیونیست را با واقعیت میدان جراحی کند.

امام‌ جمعه اهواز جنگ خونبار ۴۸ روز اخیر و جنایات وحشت بار اسراییل علیه مردم مظلوم غزه را بدون دستاورد خواند و افزود: همه ادعاهایی که اسراییل جنایتکار در خصوص تجهیزات پیشرفته جنگی و توان نظامی خود داشت تبلیغاتی بیش نبود و با وجود آن همه تجهیزات پیشرفته در جنگی‌نامتقاران شکست مفتضحانه خورد.

انتهای پیام/

نظر شما