شناسهٔ خبر: 63655015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهسازی و شاداب سازی کلاس‌های درس در رامشیر

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از اجرای طرح بهسازی و شاداب سازی کلاس‌های درس در دبستان تلاشگران و مدرسه شهید صالحی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
بهسازی و شاداب سازی کلاس‌های درس در رامشیر
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، علی شریفی با اشاره به اجرای طرح بهسازی و شاداب سازی کلاس‌های درس در دبستان تلاشگران و مدرسه شهید صالحی رامشیر، گفت: رنگ آمیزی و نصب درب و پرده در ۴ کلاس درس این مدارس، خرید ویدئو پروژکتور و وسایل کمک آموزشی توسط آموزگاران این ۲ مدرسه انجام شد.
 
وی به نقش اولیا در بهسازی کلاس‌های درس اشاره کرد و افزود: مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال برای رنگ آمیزی و نصب درب‌های جدید و پرده کلاس‌های درس هزینه شده است که بخشی از آن با سرانه مدارس پرداخت و بخش قابل توجهی هم توسط اولیای دانش آموزان و آموزگاران این ۲ مدرسه تامین شد.
 
شریفی با تقدیر از مدیران و معلمان این مدارس برای مشارکت در خرید تجهیزات آموزشی، ادامه داد:  "زینب عباسی" آموزگار پایه پنجم دبستان تلاشگران برای خرید ویدئو پروژکتور و بهسازی کلاس درس، مبلغی معادل ۱۴۰ میلیون ریال هزینه کرد که شایسته تقدیر است.   
 
مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با قدردانی از مینا نوذری، زینب خواجه، سیده مریم زکی نژادیان و الهام حمیداوی آموزگاران نیکوکار آموزشگاه‌های شهید صالحی و تلاشگران، اضافه کرد: هزینه رنگ آمیزی کلاس دوم دبستان شهید صالحی توسط فاطمه حمید آموزگار این مدرسه پرداخت شد که از همه این همکاران متعهد و فداکار، صمیمانه تشکر می‌کنم.

نظر شما