شناسهٔ خبر: 63653883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت۴۰ درصدی پل روگذر میدان کارگر زاهدان

خبرگزاری صدا و سیما

مدیر فنی و عمرانی شهرداری زاهدان پیشرفت فیزیکی پل روگذر میدان کارگر به عنوان یکی از چهار تقاطع غیرهمسطح را ۴۰ درصد عنوان کرد و گفت: علت تأخیر در عملیات ساخت این طرح تأمین نشدن اعتبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر فنی و عمرانی شهرداری زاهدان گفت: کار عملیاتی چهار تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری زاهدان قرار دارد که شامل تقاطع غیرهمسطح میدان کارگر، تقاطع میرحسینی و طباطبایی، میدان پاسداران و تقاطع جانبازان بوده و از این طرح‌ها در سطح ملی و استانی به عنوان طرح های بزرگ یاد می‌شود.
سعید حمیدی افزود: از چهار تقاطع غیرهمسطح دو تقاطع میدان کارگر و میدان شهید میرحسینی و طباطبایی عملیاتی شده که طرح میدان کارگر با پیشرفت حدود ۴۰ درصد و تقاطع غیرهمسطح شهید میرحسینی و طباطبایی با پیشرفت هفت درصد دارد.
مدیر فنی و عمرانی شهرداری زاهدان افزود: زیر گذر میدان خاتم جزو تقاطع‌های غیرهمسطح به شمار می‌رود که کار بر آن را شرکت راه‌آهن بر عهده گرفته و شهرداری بهره‌بردار است.
وی ادامه داد: طرح تقاطع غیرهمسطح میدان کارگر پیشرفت خوبی داشته، قرارداد آن اواخر سال ۹۸ بسته شد و پیمانکار این طرح مؤسسه نصر قرارگاه سپاه پاسداران است.
حمیدی تصریح کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح میدان کارگر از نظر فنی و اجرایی مشکلی ندارد و مشکل اصلی در بحث تأمین منابع مالی است که باعث می‌شود اختلال ایجاد شود، شهرداری به تنهایی از عهده هزینه‌های این طرح‌های ملی بر نمی‌آید دولت باید کمک کند.
وی گفت: طرح میدان کارگر تا مرداد ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید، تلاش ما این است تا قبل از سال قسمت جنوبی‌ای طرح به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.
مدیر فنی و عمرانی شهرداری زاهدان ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید میرحسینی و طباطبایی نیز نیازمند دستگاه‌های حفار آب، برق و گاز است تا تعارض‌ها رفع شود.

وی ادامه داد: این طرح‌ها هزینه است و همه باید همکاری کنند ودر صورت همکاری تا بهمن ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما