شناسهٔ خبر: 63651293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهاد تبیین در سنندج

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهاد تبیین در سنندج گفت: علما با تقویت مبانی وحدت، دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام گذاشته و اقتدار نظام و جهان اسلام را رقم زده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما مرکز کردستان،سردار پورجمشیدیان در این همایش با گرامیداشت هفته بسیج وبا بیان اینکه بخش اعظمی از تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به عهده علمای بسیجی است گفت: روحانیان، پرچمدار تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی هستند.
وی با تاکید بر اینکه غزه، اساسی‌ترین و مهمترین موضوع جهان اسلام است، اظهارداشت: دشمن صهیونیستی به دنبال تزریق تفکر خود نسبت به موضوع فلسطین در اذهان دنیاست.
نماینده، ولی فقیه در کردستان نیز افزود: روحانیون و طلاب ضمن توجه به آسیب‌های اجتماعی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، باید از ارزش‌های دینی دفاع کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ حوزه‌های نیمه تمام اهل سنت در مریوان، بانه و سقز تکمیل و احداث حوزه کامیاران به پایان می‌رسد.
نماینده، ولی فقیه در کردستان افزود: در بخش حوزه‌های اهل تشیع نیز حوزه‌های قروه، کامیاران و بیجار هم تحولاتی خواهد داشت.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این همایش تکریم عنوان کرد: علمای دینی به عنوان بسیجیان ایثارگری هستند که با وجود همه هجمه‌ها در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند.
سردار امان‌الله گشتاسبی یادآور شد: هوشمندی و هوشیاری علما، راهگشای برهه‌های تاریخ ساز در کشور بوده و خواهد بود.
در این همایش با تجلیل از ائمه جمعه و علمای کردستان، قطعنامه‌ای در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی قرائت و حاضران با سردادن شعار، جنایات صهیونیسم آمریکایی را در غزه محکوم کردند.

<div id="video-display-embed-code_10465812"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4065743/10465812?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما