شناسهٔ خبر: 63624039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون وزیر صمت:

وزارت صمت تکلیف «تأمین ارز و ترخیص مواد اولیه» را روشن می کند

اراک- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این وزارتخانه تکلیف تأمین ارز و ترخیص مواد اولیه را روشن می کند، گفت: در هفته های آتی خبرهای خوشی برای صنعتگران اعلام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی برادران صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت در شهر اراک با حضور صنایع بزرگ کشور بیان کرد: استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی همیشه مورد توجه وزارت صمت بوده و حتما باید نمایشگاه صنعت در اراک متفاوت باشد چراکه اینجا قطب صنعت کشور است.

وی اضافه کرد: در کنار رشد تولید عزم وزارت صمت بر پیشبرد اهداف صنعتی و عمق بخشیدن به تولید داخلی است. در همین راستا ظرف هفته‌های آتی اخبار خوبی را در زمینه تأمین ارزی و ریالی و ترخیص مواد اولیه برای صنعتگران خواهیم داشت.

معاون وزیر صمت استان قزوین با بیان اینکه امروز صنعت ما به بلوغ بیشتری رسیده است، ادامه داد: اولین مجموعه‌هایی که باید به آن اعتماد کنند، مجموعه‌های داخلی هستند و اینکه در برخی بخش‌های دولتی مدیران هنوز به این صنعت اعتماد نمی‌کنند با اهداف شعار سال مغایر است و به رشد تولید ضربه می‌زند.

برادران یادآور شد: همه دستگاه‌ها موظف هستند به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید احترام بگذارند چراکه هدف گره گشایی از کار واحدهای صنعتی و تولیدی است لذا اگر مدیری به مصوبات اعتنا نکند، ترک فعل است و دستگاه قضایی برخورد خواهد کرد.

به گزارش بازار، نمایشگاه صنعت از ۳۰ آبان ماه لغایت سوم آذر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است همچنین باید گفت محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی میزبان این رویداد خواهد بود.

نظر شما