شناسهٔ خبر: 63623788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک سپاه جواد الائمه خراسان‌شمالی به پروژه‌های راهداری

خبرگزاری صدا و سیما

سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال به پروژه‌های استان کمک کرده است.

صاحب‌خبر -

کمک سپاه جواد الائمه خراسان‌شمالی به پروژه‌های راهداریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در سال گذشته ۷۰۰ تن قیر رایگان به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه راه‌های روستایی در اختیار این اداره کل قرار داد.
محمد مشتری افزود: سپاه جواد الائمه (ع) در اجرای پروژه‌های راهداری خراسان شمالی از جمله تامین قیر رایگان با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همکاری می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: آسفالت محور‌های روستایی اشرف دره، گرکز - دویدوخ، قتلیش - پیربز، قلعه محمدی - حسن آباد و ایوب در این دو شهرستان در سال قبل با قیررایگان سپاه جواد الائمه (ع) انجام شده است.
وی گفت: همچنین امسال سپاه جواد الائمه (ع) در اجرای پروژه زیرسازی، آسفالت و اجرای ابنیه فنی راه روستایی دنج در شهرستان اسفراین به طول ۵ کیلومتر با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مشارکت مردمی و فرمانداری همکاری می‌کند و در این راستا هزینه ساخت ابنیه فنی و قیر رایگان را تامین کرده است.
وی با اشاره به کمک سپاه جواد الائمه (ع) به تهیه بتن برای احداث ۱۰ دستگاه پل در این شهرستان افزود: از ۵ کیلومتر راه روستایی مذکور ۲.۵ کیلومتر آسفالت شده و مابقی در صورت مناسب بودن شرایط جوی آسفالت خواهد شد. 
مشتری در خصوص همکاری سپاه جواد الائمه (ع) در بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان گفت: ۲ دستگاه بیل مکانیکی از سوی سپاه جواد الائمه (ع) در عملیات بازسازی موقت سیل بردگی این محور از ۱۹ آبان ماه تاکنون تامین شده است.

نظر شما