شناسهٔ خبر: 63615561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: فروش نوشابه های صهیونیستی کوکاکولا و پپسی را ممنوع کنید

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار ممنوعیت فروش محصولات با عناوین تجاری پپسی، کوکاکولا، نستله و.. شد. بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این ارگان اطلاع رسانی مدعی است محصولات پپسی، کوکاکولا و نستله «صهیونیستی» هستند و از «طعم دهنده‌هایی استفاده می کنند که تولید انحصاری آن در اختیار صهیونیست‌هاست و از طریق واسطه‌ها وارد ایران می شود.»

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار ممنوعیت فروش محصولات با عناوین تجاری پپسی، کوکاکولا، نستله و.. شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این ارگان اطلاع رسانی مدعی است محصولات پپسی، کوکاکولا و نستله «صهیونیستی» هستند و از «طعم دهنده‌هایی استفاده می کنند که تولید انحصاری آن در اختیار صهیونیست‌هاست و از طریق واسطه‌ها وارد ایران می شود.» 

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کمپین «فارس من» نوشت:

امروز دنیا شاهد ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی بر مردم بی پناه غزه است. دیدن کودکان بی‌گناهی که در خون خود می‌غلتند دل هر انسان شرافتمندی را می‌آزارد. براساس گزارش های موجود، هر شرکتی که می‌خواهد از عناوین تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی مانند «کوکا کولا»، «پپسی» و «نستله» و... استفاده کند، ناچار است طعم دهنده‌های خاص آن را که تولید انحصاری آن در اختیار صهیونیست‌هاست از طریق واسطه‌ها خریداری کند. اکنون لازم است در ایران هم مانند برخی کشورها از جمله ترکیه به صورت فوری قانونی وضع شود تا جلوی فروش هر محصولی که به این رژیم غاصب کودک‌کش مرتبط است را بگیرد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما