شناسهٔ خبر: 63606539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کسب رتبه برتر ملی توسط ۱۳ هیئت ورزشی آذربایجانغربی

۱۳ هیئت ورزشی آذربایجانغربی رتبه برتر ملی کسب کردند.

صاحب‌خبر -

کسب رتبه برتر ملی توسط ۱۳ هیئت ورزشی آذربایجانغربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانغربی با اشاره به فعالیت مناسب هیئتهای ورزشی درحوزه های مختلف گفت: طبق بررسی فدراسیون ها در بین ۳۱ استان کشور ، ۱۳ هیئت از استان آذربایجانغربی رتبه برتر ملی کسب کردند.

سجاد بیرامی افزود: درحال حاضر ۵۳ هیئت ورزشی در آذربایجانغربی فعال است که کسب رتبه برتر کشوری توسط ۱۳ هیئت ورزشی بسیار قابل توجه است.

بیرامی اظهار کرد: در بررسیهای صورت گرفته هیئتهای کاراته و ورزشهای دانشگاهی رتبه برترکشوری، هیئت بسکتبال رتبه ممتاز و هیئتهای اسکیت و کبدی آذربایجانغربی، رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: همچنین هیئتهای ورزشهای ناشنوایان و همگانی در سطح هیئتهای کشوری رتبه خیلی خوب و نجات غریق رتبه خوب دریافت کردند.

بیرامی گفت: هیئتهای جانبازان و توان یابان، هاکی و انجمنهای ورزشی رتبه دوم کشوری و بوکس به همراه انجمن ورزشهای رزمی رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانغربی افزود: درسال گذشته کمتر از ۱۰ هیئت از آذربایجانغربی توانسته بودند رتبه های برتر ملی را به خود اختصاص دهند که امسال با رشد خوبی در این خصوص مواجه هستیم.

آذربایجانغربی درسالهای اخیر در حوزه ورزشی رشد قابل توجهی داشته و علاوه بر میزبانی رخدادهای ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی، دهها ورزشکار نیز از استان عضو تیمهای ملی شده اند.

نظر شما