شناسهٔ خبر: 63602679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سردار نقدی: جهاد مردم غزه روشن کننده حقایق فلسطین است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در کرمان گفت:خون مطهرشهدای غزه چشمان بشریت را بر حقایق باز کرد و اینها مرهون تلاش شهید سلیمانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

سردار نقدی گفت :خون مطهر شهدای غزه باعث باز شدن چشمان بشریت بر حقایق جهان اسلام شد و اگر یک قرن هم جهاد تبیین و گفتگو می کردیم به اندازه جهاد مردم و شهدای غزه نمی توانستیم حقایق را منتقل کنیم.

 وی افزود: اینها همه مرهون  تلاشها و فداکاریهای سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت است .

معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسیری که پیش ما گشوده شده مسیر روشنی است و  امواج  بیداری که این مسیر در جهان گشوده است هیچگاه این میزان پیشرفت نداشته است .

وی با اشاره به تشکیل یسیج خاطر نشان کرد: امروز بسیج مستضعفین  یک شکل عینی در جهان به خود گرفته و باید قدر این فرصت را برای غلبه نهایی برصهیونیستها که آرزوی سردار سلیمانی نیز بود بدانیم.

<div id="video-display-embed-code_10454825"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4062855/10454825?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما