شناسهٔ خبر: 63601397 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به اظهارات محسن رضایی درباره باز شدن جبهه های جدید علیه اسرائیل: به محسن رضایی ربطی ندارد؛ جنگ و صلح جزو اختیارات رهبری است

محمود عباس زاده؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص اظهارات محسن رضایی مبنی بر باز شدن جبهه‌های جنگی جدید در جنگ به دیده‌بان ایران گفت: چنین مسائلی در اختیار رهبری است نه دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا. ایشان باید مستندات این ادعای خود را ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه شب در گفتگو با المیادین گفت که  طی روزهای آینده، جبهه‌های جنگی جدیدی در جنگ علیه غزه باز خواهد شد و اگر وضعیت غزه همچنان وخیم شود، نمی‌توان از واکنش جوانان مسلمان جلوگیری کرد.

محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به اینکه آیا همانطور که محسن رضایی عنوان کرده، قرار است جبهه جدیدی باز شود، به دیده‌بان ایران گفت: «به محسن رضایی ربطی ندارد. بهتر است از خود ایشان که این ادعا را مطرح کرده‌اند این پرسش را مطرح کرد. به دلیل اینکه ایشان مشاور اقتصادی رئیس جمهور هستند اگر در حوزه اقتصاد اظهار نظر می‌کردند من می‌توانستم تفسیر و تحلیلی داشته باشم ولی خودشان که چنینن ادعایی داشتند باید مستندات را هم ارائه دهند.»

 وی درخصوص اینکه آیا چنین اظهاراتی تبعات دخالت ایران در این جنگ را افزایش نمی‌دهد، بیان کرد: «بحث این است که این اظهارات معمولاً در جایگاه شورای عالی امنیت ملی کشور است. همچنین بحث جنگ و صلح و امثالهم در حیطه اختیارات رهبری در جمهوری اسلامی ایران است و معمولا مباحث کارشناسی هم در شورای عالی امنیت ملی مطرح می‌شود. کسانی که در این زمینه اظهار نظر می‌کنند لابد اطلاعاتی دارند ولی من فعلا در این زمینه اطلاعاتی ندارم.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما