شناسهٔ خبر: 63588743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشنواره روستا آباد در روستای قاسم آباد

به مناسبت هفته بسیج جشنواره روستا آباد در روستای قاسم آباد اراک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشنواره روستا آباد در روستای قاسم آباد اراکبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: این جشنواره همراه با برنامه‌های متنوع در روستا‌های بخش قره کهریز از جمله قاسم آباد، دینه کبود و نور عین نیز برگزار شد.
سرهنگ مهجوری افزود: برپایی جشن‌های متنوع برای دانش آموزان این روستاها، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله تیراندازی، دارت، قصه گویی، تنیس روی میز و همچنین فوتبال دستی برای جوانان و نوجوانان، را از جمله برنامه‌های این جشنواره است.
او افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی از جمله آبرسانی بخش کشاورزی، جدول گذاری، استخر ذخیره آب، ویزیت رایگان با حضور پزشکان عمومی و متخصص، مشاوره حقوقی رایگان، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، کلینیک سیار دامپزشکی و برگزاری کلاس‌های ثبت زندگی اسلامی ایرانی و تربیت فرزند و همسرداری و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را دیگر از برنامه‌های این جشنواره در این روستا‌ها بود.
سرهنگ فرامرزی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی هم افتتاح ۳۰ استخر ذخیره آب کشاورزی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، بهره برداری از ۱۵ واحد مسکن مددجویی، احداث جاده بین مزارع دهکده گل محلات با همیاری مردم و مشارکت شهرستانی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و همچنین برگزاری فعالیت گروه جهادی در قالب فعالیت‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و سایر خدمات محرومیت زدایی، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان را از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج عنوان کرد.

<div id="video-display-embed-code_10458141"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4061992/10458141?width=700&height=350"></script></div>

نظر شما