شناسهٔ خبر: 63583238 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری جشنواره ورزشی بسیجیان در هفته بسیج

مدیرروابط عمومی سازمان ورزش بسیج کشور از جشنواره بازی‌های بومی و مسابقات متعدد ورزشی در هفته بسیج خبر داد و گفت این مسابقات در همه رده‌های سنی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشنواره ورزشی  بسیجیان در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  ابراهیم نوروزی، مدیرروابط عمومی سازمان ورزش بسیج کشور در برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش که امروز دوشنبه پخش شد درباره جشنواره ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج صحبت کرده اند که در زیر می خوانید: 

سئوال:درباره جشنواره ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج بفرمایید.
نوروزی: خدمت تان عرض کنم که ما برای هفته بسیج جشنواره فرهنگی، ورزشی خواهران بسیج را تدارک دیدیم، ابتدا باید خدمت تان عرض کنم که این جشنواره از هفته تربیت بدنی شروع شده و در هفته تربیت بدنی مسابقات نواحی و مناطق استان‌ها و انتخابی آن برگزار شده و این انتخابی ادامه داشته تا انشاالله به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت هفته بسیج،

ما، چون تداخل برنامه‌ها را داشتیم داخل هفته بسیج، این مسابقات را از ۲۴ آبان شروع کردیم و ۲۷ آبان مسابقات نهایی جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج را خاتمه دادیم.

این جشنواره در  چهار رشته، رشته‌های تیراندازی، جودو، تکواندو و کاراته برگزار شد، نزدیک به ۷۰۰ ورزشکار در این جشنواره حضور داشتند که مسابقاتش در شهرستان دماوند و به میزبانی استان تهران از جانب سازمان ورزش بسیج برگزار شد.

خداروشکر استقبال خیلی خوبی داشت و سطح مسابقات هم از زبان ورزشکار‌ها، سطح بالایی  بود، این را باید خدمت تان عرض کنم که مسابقات در رده سنی جوانان زیر ۲۰ سال برگزار شد و ۲۶ و ۲۷ آبان هم مسابقات، قهرمانان خودشان را شناختند و پایان یافت، من این را خدمت تان عرض کنم که ما در ورزش بسیج برنامه هایمان صرفا به این جشنواره ختم نشده و  در دل هفته بسیج ورزش همگانی را داریم، جشنواره بازی‌های بومی محل و روستایی را داریم که به صورت مرکزی برگزار می‌شود.

تور دوچرخه سواری را داریم با محوریت نواحی مقاومت بسیج، سرود‌های تخصصی بسیج را داریم که با محوریت مراکز استان‌ها و ستاد استان‌ها برگزار می‌شود و همین طور همایش اقتدار رزمی کاران بسیج که با محوریت سازمان و به صورت کشوری برگزار خواهد شد.
دررده قهرمانی هم همین جشنواره بود و مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای را هم به میزبانی مراکز استان‌ها در هفته بسیج خواهیم داشت، خلاصه که ما هفته شلوغی را در هفته بسیج برای ورزش کشور طراحی کردیم.
سوال: بسیارعالی، به نکته خوبی هم اشاره کردید، ما هم در رادیو ورزش همیشه به بحث استعدادها، کشف شان و حفظ شان خیلی تاکید می‌کنیم، قطعا در دل این جشنواره‌ها و این مسابقات استعداد‌های بسیار خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی پیدا می‌شوند که می‌دانم نگاه شما حمایت و استمرار موفقیت این عزیزان تو رشته‌های مختلف هست.
نوروزی: ما باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت را هم داریم که از منتخبان این نفرات  ما می‌توانیم در دل این باشگاه استفاده کنیم، همانطوری که تا الان استفاده کردیم و باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت در ۱۸ رده دارد فعالیت می‌کند که هم خواهران را شامل می‌شود و هم برادران که می‌توانیم این منتخبین را هم در باشگاه مقاومت استفاده کنیم و نفرات و استعداد‌ها را آنجا داشته باشیم.


سوال: انشاالله که قطعا از دل این عزیزان قهرمان‌های ملی هم به وجود می‌آیند.
پایان

نظر شما