شناسهٔ خبر: 63581048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسیج سازندگی

اجرای ۶۵ طرح آبرسانی روستایی در خلخال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال از اجرای ۶۵ طرح آبرسانی روستایی توسط بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجرای ۶۵ طرح آبرسانی روستایی در خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در نشست خبری به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج از اجرای ۶۵ طرح آبرسانی روستایی توسط بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج و تعدادی هم در ایام دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
سرهنگ جواد نوروزی اظهار کرد: بسیج این شهرستان موفق به کسب رتبه اول استان اردبیل در ایجاد بالاترین میزان اشتغال در بین شهرستان‌های مختلف این استان شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال اضافه کرد: بسیج این شهرستان در سال جاری با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات زمینه اجرای ۱۱۷ طرح اشتغال‌زا را در این شهرستان فراهم کرده است.
وی احداث ۲۲ منبع آب شرب روستایی، احداث ۲۵ باب خانه محرومین، باب مسجد، توزیع پنج هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان، تهیه و توزیع کیف، کفش و لوازم التحریر، تهیه هشت سمعک برای افراد نیازمند، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی سیاسی و همایش‌های جهاد تبیین را بخشی از برنامه‌های بسیج خلخال طی یک سال اخیر ذکر کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال همچنین از تدارک و برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۷۲ برنامه در ۲۸ محور در هفته بسیج امسال خبر داد.
سرهنگ نوروزی در ادامه تجلیل از گروه‌های جهادی، افتتاح خانه‌های محروم روستایی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری ۱۸ یادواره شهدا، همایش‌های جهاد تبیین، همایش سبک زندگی ایرانی و همایش بزرگ دختران حاج قاسم را از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بسیج امسال این شهرستان برشمرد.

نظر شما