شناسهٔ خبر: 63568446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب

رئیس اداره پیش‌بینی‌ هواشناسی گلستان گفت: از بامداد دوشنبه با تقویت جریانات گرم جنوبی، افزایش محسوس دما و کاهش محسوس رطوبت هوا در استان پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمود محمدقلی پور افزود: وزش باد گرم و گردوخاک محلی، از پیامد‌های دیگر استقرار این جریانات در استان است.

محمدقلی پور ادامه داد: در این مدت پتانسیل وقوع آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مراتع استان افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: از دوشنبه شب، سامانه سرد و بارشی وارد استان خواهد شد.

محمدقلی پور گفت: از دوشنبه شب، وزش باد نسبتاً شدید، رگبار و رعدوبرق، ریزش برف در مناطق مرتفع کوهستانی، احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق، کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دما و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال فعالیت این سامانه ناپایدار تا ظهر چهارشنبه، آبگرفتگی برخی معابر، بالا آمدن سطح آب برخی رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها، برخورد صاعقه و اختلال در تردد‌های جاده ای، دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: تشکیل جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی

افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب افزایش محسوس دمای هوای گلستان در روز دوشنبه؛ ورود سامانه سرد و بارشی از دوشنبه شب

نظر شما