شناسهٔ خبر: 63566416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نماینده مراغه: متاسفانه امروز تنها قوانینی برای خانواده و فرزندان شهدا نوشته شده که چیزی جز فحش و بدنامی نداشته! من به عنوان فرزند شهید می‌گویم که ما هیچ درخواستی نداریم، حداقل بگذارید عزت فرزند شهید حفظ شود

علی علیزاده نماینده مراغه و عجب شیر گفت: قطعا حفظ آینده کشور و منافع کشور ایجاب می‌کند که در جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا تکریم شوند تا زمانی که کشور با تهدیدی مواجه شد. اما متاسفانه امروز تنها قوانینی برای خانواده و فرزندان شهدا نوشته شده است که چیزی جز فحش و بدنامی برای فرزندان و خانواده شهدا نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی نوبت دوم شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم، علی علیزاده نماینده مراغه و عجب شیر در خصوص فرزندان شهدا گفت: من به عنوان فرزند شهید از طرف بچه‌های شهدا لازم است که مطلبی را عرض کنم با توجه به مباحثی که در کمیسیون تلفیق و در صحن مجلس شورای اسلامی در خصوص فرزندان شهدا و ایثارگران مطرح شد؛ تا به حال قوانینی در مجالس گذشته برای فرزندان شهدا نوشته شده که اجرایی نشده است.

 قطعا حفظ آینده کشور و منافع کشور ایجاب می‌کند که در جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا تکریم شوند تا زمانی که کشور با تهدیدی مواجه شد. اما متاسفانه امروز تنها قوانینی برای خانواده و فرزندان شهدا نوشته شده است که چیزی جز فحش و بدنامی برای فرزندان و خانواده شهدا نداشته است.

من به عنوان فرزند شهید به شما می‌گویم که ما هیچ درخواستی از شما نداریم، خواهش میکنم که حداقل بگذارید عزت فرزند شهید حفظ شود و نگذارید با قوانینی که اجرایی نمی‌شود جز فحش و بدنامی برای فرزندان شهدا چیزی باقی نماند.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به علی علیزاده، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران نور چشم ما هستند. ما زندگی مادی و معنوی خود را مدیون آنها هستیم. همه ملت ایران با هر سلیقه و گرایشی بدون شک اگر انصاف داشته باشند مدیون خانواده شهدا هستند. 

هیچ شهیدی و مدافع حرمی برای پول یا امکانات به جنگ نرفت. ما وظیفه خود می‌دانیم که از خانواده شهدا و ایثارگران حمایت کرده و آنها را تکریم کنیم.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما