شناسهٔ خبر: 63561793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقبال شفتی‌ها با ۴۰۰ برنامه از هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه شفت از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در سطح ۱۴۰ پایگاه خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ برنامه از برنامه‌های تدوین شده، شاخص و محوری هستند.

صاحب‌خبر -

ّبه گزارش خبرگزاری فارس از شفت، سرهنگ احمد نقدپور، فرمانده بسیج سپاه ناحیه شفت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجلاس سپاه ناحیه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از ارزش‌ها، باورها و مرزهای اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران و امت آن دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج تماما در جهت پیشرفت نظام اسلامی است، افزود: پایبندی به قانون، ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی، کارآمدی و پشتیبانی از دولت و ملت در تمامی عرصه‌ها از برکات شجره طیبه بسیج در طول انقلاب اسلامی است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی‌های بسیج هنوز شناسایی نشده است، گفت: در صورت شکوفایی استعداد و توانمندی‌های بسیج یقیناََ پیشرفت و اعتلای کشور و انقلاب اسلامی مضاعف خواهد شد.

نقدپور با اشاره به ظرفیت بسیج در توسعه فعالیت‌های سیاسی افزود: یقیناََ بسیجیان در انتخابات پیش‌رو ضمن تلاش بر حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلاح با جهاد تبیین، خود نیز در انتخابات شرکت کرده و حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند.

وی از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در سطح ۱۴۰ پایگاه خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ برنامه از برنامه‌های تدوین شده، شاخص و محوری هستند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه شفت، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، رزمایش سیاسی در کل شهرستان، نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، برپایی میز خدمت جهادی، ویزیت رایگان، تجلیل از فعالان بسیج، همایش بسیج حقوقدانان، نمایش اقتدار و نواختن زنگ بسیج در مدارس، پیاده روی خانوادگی را از جمله برنامه‌های سپاه شهرستان در طول هفته بسیج اعلام کرد.

نقدپور از افتتاح چندین طرح محرومیت زدایی، تجهیز و تعمیر و حمایتی در طول هفته بسیج خبرداد و گفت: ارزش ریالی این پروژه‌ها بیش از ۲۱ میلیارد تومان است.

وی به افتتاح ۳.۵ کیلومتر راه روستایی در شفت خبر داد و افزود: اجرای این پروژه‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه دربر داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت همچنین از توزیع ۵۰ سریع جهیزیه به نوعروسان خبر داد و گفت: ۳۹ سری از این جهیزیه‌ها به مددجویان کمیته امداد توزیع شده و ۱۱ سری دیگر در طول هفته بسیج در اختیار زوجین قرار خواهد گرفت که مجموعا دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دربر داشته است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

نظر شما