شناسهٔ خبر: 63559515 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی مرحله اول طرح «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در سطح شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسین نظری افزود: تعداد ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شامل ۲۲بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ۲۰ بوستان مادر و کودک در مناطق ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۸- ۱۰-۱۲- ۱۳-۱۶- ۱۷-۱۹- ۲۰- ۲۱ و ۲۲ تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت طرح احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد، گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی شهرداری تهران محسوب می‌شود که در شهرداری‌های مناطق ۲ و ۵ واقع شده است. در روند پیشرفت فیزیکی این طرح معارضات ملکی وجود دارد که در حال مذاکره جهت رفع معارضان موجود هستیم.

بهره برداری از ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در تهران
نظری تصریح کرد: مرحله اول طرح «رود دره فرحزاد» به مساحت ۴۵ هکتار است که انشالله تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی اضافه کرد: این طرح تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسد.
به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مرحله بعدی طرح «رود دره فرحزاد» نیز در حال طراحی برای اجراست.

نظر شما