شناسهٔ خبر: 63554378 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گسترده‌تر شدن دامنه عملیات حزب الله لبنان

رژیم صهیونیستی از افزایش عملیاتهای حزب الله لبنان علیه این رژیم با شدت گرفتن حملات نظامیان صهیونیست به غزه خبرداد.

صاحب‌خبر -

گسترده‌تر شدن دامنه عملیات حزب الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسن عظیم زاده خبرنگار صدا و سیما در مرزهای اشغالی فلسطین با لبنان از آخرین وضعیت این مناطق گزارش می دهد.

مجری: صدای چندین انفجار دیشب و بامداد امروز در مرز لبنان با فلسطین اشغالی شنیده شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن مستمر آژیر خطر در شمال اراضی اشغالی به خاطر گسترده‌تر شدن دامنه عملیات حزب الله خبردادند. از آخرین تحولات جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی بگویید. 
عظیم زاده : دیشب و بامداد امروز صدای انفجار‌های مهیب در مناطق جنوبی لبنان و همچنین شمال اراضی اشغالی شنیده می‌شد.صدای انفجار‌ها به قدری مهیب بود که صدای آژیر خطر از شهرک‌های نظامی در نزدیک مرز لبنان به گوش مان می‌رسید دیشب این صدا‌های انفجار حتی باعث شد که این صدا‌ها هم تقریبا  محو شود و از چند تا از این شهرک‌ها  علاوه بر صدای انفجار‌های شدید آتش و شعله‌های آتش هم جا دیده می‌شود( شهرک‌های نهاریا، شلومی و اشتورگا ). از نظامیان احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی خواسته بودند  که در پناهگاه‌ها باشند یعنی در دو روز گذشته حزب الله ۲۱ عملیات انجام داده است. 
عظیم زاده: بیمارستان حیف‌ها و همچنین بیمارستان زیف در صفه مجروحان عملیات‌های دو روز گذشته حزب الله به آن جا منتقل شدند رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۸ نظامی مجروح شدند و  یک نظامی صهیونیست در عملیات‌های دیروزکشته شده. همچنین در جنوب لبنان هم پهپاد‌های مسلح و توپخانه رژیم صهیونیستی بازهم مناطق مختلفی را از جمله مرکبا، میسه جبل، هولا، الما شعب، ایتا شعب، یارین، یارون و منطقه‌ای که در آن مستقریم یعنی اطراف خیام و کفرشوبا را هدف قراردادند و به چند منزل مسکونی آسیب رسید.
عظیم زاده: رسانه‌های رژیم صهیونیستی مطلبی بیان کردند و گفتند با شدت گرفتن عملیات زمینی در غزه این جا در جبهه شمال هم حزب الله عملیات‌های خودش را هم از نظر شدت و هم از نظر کمیت و هم از نظر عمق گسترش داده است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نفوذ شب گذشته چند پهپاد بر فراز مناطق مختلف در الجلیل اشاره کردند.

پایان

نظر شما