شناسهٔ خبر: 63549756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

 نارضایتی مردم خیرآباد بمپور از کم کاری شرکت گاز

روند کند گازرسانی شهری در شهرستان بمپور نوعی بی عدالتی در برخورداری از این نعمت الهی را بوجود آورده و با سرد شدن هوا باعث مشکلاتی برای مردم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مرداد ماه، آخرین وعده‌ شرکت گاز برای تکمیل پنجاه درصد باقی مانده گازرسانی به مردم این روستا بود که تاکنون عملی نشده است .

بیش از ۱۳ سال است که شبکه گاز به روستای خیرآباد بخش مرکزی بمپور رسیده و دو سال است که پنجاه درصد مردم خیرآباد از این نعمت خدادای بهره‌مند هستند، اما پنجاه درصد گازرسانی به این روستا انجام نشده و مردم همچنان چشم انتظارند.
برخی از اهالی این روستا ۴ سال است که لوله کشی گاز منازل و اصناف خود را انجام داده اند، اما به‌علت عدم علمک گذاری از این نعمت خدادادی بی بهره اند و از این وضعیت گله مندند.
آخرین وعده مسئولان گاز به مردم این روستا مبنی بر تکمیل شبکه گازرسانی مرداد ماه بوده، ولی با گذشت ۳سه ماه خبری از پیمانکار و توسعه شبکه گاز روستا نیست.

<div id="video-display-embed-code_10440106"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4058994/10440106?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما