شناسهٔ خبر: 63546477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سردار معروفی

عملیات طوفان الاقصی موجب شکست صهیونیستها

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:نتیجه عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، نظامی، امنیتی، اجتماعی و روانی برای اسرائیل غاصب بود.

صاحب‌خبر -
 
 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،سردار حسین معروفی در اجتماع پایانی راهپیمایان کرمانی گفت: عملیات طوفان الاقصی نتیجه 75 سال اشغالگری اسرائیل بود، خاطرنشان کرد: 75 سال مردم مظلوم فلسطین در جنگ هستند اما دنیا فلسطین را فراموش کرده بود و عملیات طوفان الاقصی دنیا را بیدار و دوباره هوشیار کرد.

وی افزود: طوفان الاقصی عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشورها را با شکست مواجه کرد و رزمندگان حماس در فلسطین توانستند به تنهایی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و نظام سلطه را شکست داده و آنها را زمین‌گیر کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه نقش حاج قاسم امروز بر همگان روشن شد که چگونه جبهه مقاومت هیمنه دشمن را شکست است، گفت: نتیجه عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، نظامی، امنیتی، اجتماعی و روانی برای اسرائیل غاصب بود و به شایستگی امام ما حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند «این شکست برای اسرائیل قابل ترمیم نیست».

وی بیان کرد: امروز مردم در اروپا علیه اسرائیل به پا خواستند در حالیکه اسرائیل زاییده غرب است، بیان کرد: مردم دنیا نشان دادند که از دولتمردان خود جلوتر هستند و امروز بیداری اسلامی در دنیا یک گفتمان جدید است که ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم زنده است و مکتب حاج قاسم بن‌بست ندارد، افزود: جوانان دنیا، امروز بیدار هستند و پی به اشغالگری و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی بردند.

نظر شما