شناسهٔ خبر: 63544112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جنایات اسرائیل، ناشی از حمایت امریکا و مستکبرین

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعین: تمام جنایات اسرائیل، ناشی از حمایت امریکا و مستکبرین است

صاحب‌خبر -

جنایات اسرائیل، ناشی از حمایت امریکا و مستکبرینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعین امروز در پایان مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه در میدان شهدای ساری با بیان اینکه ملت ایران خود را در کنار مردم غزه و فلسطین میداند ضمن آرزوی پیروزی ملت مظلوم و مقاوم غزه گفت: ملت غزه از امام حسین (ع) درس هیهات من الذله آموختند و فریاد زنده باد فلسطین و مرگ بر اسرائیل را به تاسی از قران سر دادند.


حجت الاسلام والمسلمین رضایی افزود: ملت‌های جهان بدانند اسلام و مظلومان پیروزند و خدا ایمان آورودگان و یاری دهندگان دین خدا را یاری خواهد کرد.


وی ادامه داد: ملت مقاوم و مظلوم غزه بیان می‌دارند اسرائیل و امریکا از دست ما عصبانی باش و از آن بمیر..


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعین با اشاره به اینکه برخی بر حماس خرده می‌گیرند که چرا قیام کرد تا اسرائیل اینگونه فجایع وظلم در حق زنان، کودکان و بیگناهان انجام دهد گفت: حماس و مردم غزه برای یاری دین خدا در برابر دشمنان حق ایستادند، همانگونه که پیامبر در برابر کفار و یهودیان بپا می‌خاست.


جنایات اسرائیل، ناشی از حمایت امریکا و مستکبرینحجت الاسلام والمسلمین رضایی افزود: مکتب اسلام چنان است، اگر هستی و جان را بستانند هرگز مقابل ظلم خاموش نخواهند شد و قیام خواهند داشت.


وی تمام جنایات اسرائیل را ناشی از حمایت امریکا و مستکبرین بر شمرد و گفت: ملت‌ها بپا خواستند تا بگویند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به جنگ ۴۴ روزه که ۱۱ هزار نفر مردم غزه و بیش از ۶ هزار کودک توسط اسراییل به قتل رسیدند گفت: اگر در شهرک‌های اسراییل، اسراییلی‌ها توسط حماس و مقاومت کشته می‌شوند جهان می‌داند همه ساکنین آن نظامی هستند حتی فرزندان انان نظامی هستند و برای آموزش در کشتار مردم سازماندهی می‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: با عشق ولایت و در تبعیت از، ولی فقیه مطیع هستیم.

نظر شما