شناسهٔ خبر: 63540298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم 

خبرگزاری صدا و سیما

حسین نجف‌زاده در مراسمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم معرفی شد.

صاحب‌خبر -

معرفی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم صبح امروز با حضور مسئولان قضایی و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان برگزار شد. 

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام محسن کرمی تجلیل و آقای حسین نجف‌زاده به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان معرفی شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در این مراسم، خدمت در قم را یک توفیق دانست و گفت: مسئولان باید قدر خدمت رسانی در شهری که حرم اهل بیت (علیهم السلام) و پایگاه مرجعیت است را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا پورخاقان، نیرو‌های نظامی و انتظامی را تامین کننده امنیت و پشتیبان اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح، سایه جنگ را از کشور ما دور کرده است. 

وی با اشاره به جایگاه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: نیرو‌های مسلح کشور ما کمترین جرایم و تخلفات را بین تمامی نیرو‌های مسلح کشور‌ها مرتکب می‌شوند و ما در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باید برای صیانت از این نیرو‌ها تلاش کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم در بین کارکنان نیرو‌های نظامی و انتظامی تاکید کرد و گفت: اگر در موردی هم ما شاهد بروز تخلف و حتی یک جرم باشیم باید با فرد خاطی برخورد شود و باید مراقبت کرد که جایگاه نیرو‌های مسلح دچار خدشه و آسیب نشود. 

حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان نیز در این مراسم به وحدت و همدلی مسئولان سیاسی قضایی و امنیتی اشاره کرد و گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی به لحاظ نوع ماموریتشان در شرایط ویژه‌ای هستند و هدف از تاسیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، حفظ شأن این نیرو‌ها بوده است. 

استاندار قم نیز پیشگیری از وقوع جرم را مقدم بر فعالیت‌های قضایی عنوان کرد و گفت: ما باید ساختاری ایجاد کنیم که مانع از بروز هرگونه تخلفی شود. 

سید محمد آقامیری بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تامین آسایش مردم تاکید کرد و گفت: گاهی لازم است قدری قانون خم شود و از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات مردم استفاده شود و همه ما باید از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم. 

رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان نیز گفت: میزان تخلفات و جرایم صورت گرفته در نیرو‌های مسلح بسیار پایین است و ما باید به دنبال به صفر رساندن این تخلفات باشیم. 

حسین نجف زاده بر رعایت عدل و انصاف در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تاکید کرد و گفت: اگر در حوزه نیرو‌های مسلح تخلف و جرمی رخ دهد ما با حفظ استقلال پیگیر آن خواهیم بود و با عدل و انصاف با آن برخورد می‌کنیم.

نظر شما