شناسهٔ خبر: 63538006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راهپیمایی گیلانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه

اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی ساعت ۱۰ صبح امروز در شهرستان‌های مختلف گیلان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز و هم‌زمان با سراسر کشور تجمع بزرگ حمایت از مردم مسلمان و کودکان مظلوم غزه در شهرستان‌های مختلف استان گیلان برگزار شد. 

اقشار مختلف مردم گیلان در این تجمع، بار دیگر ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی از کودکان مظلوم غزه حمایت کردند. 

اقشار مختلف رشت و کودکان و بانوان که به همراه خانواده‌های خود در تجمع امروز در پیاده راه فرهنگی این شهر شرکت کرده بودند، به صورت هماهنگ شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و به حمایت از کودکان و همسالان مظلوم خود در باریکه غزه پرداختند.

مردم شهرستان صومعه سرا نیز با پرچم کشور فلسطین و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و غیره در دبیرستان شاهد امام خمینی (ره) تجمع کردند و جنایات رژیم صهونیتی را محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم لنگرود نیز مسیر سپاه ناحیه تا مرکز شهر لنگرود را راهپیمایی کردند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله و غیره جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم و خواستار توقف کشتار بی رحمانه مردم غزه شدند.

مردم مومن و انقلابی آستارا با حضور در راهپیمایی امروز اعلام کردند آمریکای جنایتکار را مسوول و عامل اصلی نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانند و خواستار آن شدند که مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هر چه سریعتر نخست وزیر پلید و بد سیرت رژیم جلاد صهیونیستی و وزیر جنگ ترسو و خبیث این رژیم را در دادگاه‌های بین المللی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه و مجازات نمایند.

مردم رودسر نیز با حضور پرشور خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همچنین اعلام کردند باید با قید فوریت محاصره غزه برداشته و سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی هرچه سریعتر به فریاد مجروحان و زخمیان حمله ددمنشانه برسند تا با ارسال دارو و مواد غذایی و حیاتی، مانع از عمیق‌تر شدن فاجعه شوند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما