شناسهٔ خبر: 63532014 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

برای سه روز:

چهارمین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی از امروز با ۸ محصول شروع شد

سامانه ثبت‌نام خودروهای وارداتی از امروز برای چهارمین بار و با عرضه ۸ محصول از سوی سه شرکت برای سه روز فعال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام در اسفند سال گذشته ثبت تقاضا کرده و نوبت‌دهی شدند طی سه مرحله برای دریافت خودرو مورد نظر طبق اولویت‌های انتخابی اقدام کرده و تخصیص متناسب با ظرفیت موجود خودروها صورت گرفت و نتایج آن مشخص شد.

بر اساس این گزارش، حدود ١٠ روز از عرضه قبلی که شش خودرو عرضه شده بود، می‌گذرد و اکنون سایت سامانه‌ یکپارچه خودروهای وارداتی برای باقی متقاضیان که هنوز تخصیصی به آن‌ها صورت نگرفته از امروز بازگشایی و فعال می‌شود.

بر اساس اطلاعیه‌ای که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ارائه کرده برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، صرفا جهت انتخاب خودروهایی که در جداول آمده تا پایان روز 29 آبان در دسترس خواهد بود.

در این مرحله که چهارمین دوره عرضه خودروهای وارداتی است، متقاضیان می‌توانند سه اولویت از میان محصولات اعلامی که شامل پنج محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی است را انتخاب کنند. همچنین هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً مختص ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول است.

پنج خودروهای عرضه شده و دارای قیمت قطعی :

آغاز چهارمین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا 


خودروهای عرضه شده دارای قیمت علی‌الحساب :

قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمولِ پس از ترخیص در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌ قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه خواهد می‌شود.

آغاز چهارمین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی از فردا 
 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما