شناسهٔ خبر: 63527526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

شکایت سه تیم انگلیسی از اورتون و درخواست غرامت 300 میلیون پوندی از این باشگاه!

مهدی تاج‌الدینی

صاحب‌خبر -

طرفداری | باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین لیگ برتر با کسر 10 امتیاز مواجه شد تا این تیم به رده نوزدهم جدول لیگ برتر سقوط کند.

به گزارش دیلی میل، خبر کسر امتیاز از اورتون و سقوط این تیم به رده نوزدهم جدول لیگ برتر، بازتاب زیادی در بریتانیا و فوتبال جهان داشته و حالا سه باشگاه انگلیسی از اورتون شکایت و درخواست غرامت کرده‌اند. برنلی، لیدز یونایتد و لستر سیتی به دلیل متحمل شدن ضررهای ناشی از سقوط به چمپیونشیپ، قصد دارند با شکایت از اورتون غرامتی ۳۰۰ میلیون پوندی دریافت کنند! این سه باشگاه انگلیسی، اورتون را مقصر می‌دانند که در فصلی که آنها به دسته پایین‌تر سقوط کرده‌اند، این تیم قوانین لیگ برتر را نقض کرده است.

این سه باشگاه بارها از رسیدگی نکردن به پرونده اورتون در فصل گذشته ابراز نارضایتی کرده بودند و به نظر می‌رسد که پس از اعلام حکم کسر 10 امتیاز از این تیم، حالا آنها مدعی گرفتن غرامت از تافی‌ها هستند. البته تیم شان دایچ با وجود کسر 10 امتیاز اما به نظر می‌رسد که آنها می‌توانند در ادامه فصل از منطقه سقوط فرار کنند، چراکه اورتون تنها دو امتیاز با منطقه امن فاصله داشته و هنوز بیش از دو سوم از فصل هم دست‌نخورده باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما