شناسهٔ خبر: 63525048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس:

اسرائیل راهی برای پیروزی ندارد

امام جمعه بندرعباس گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق مانده است و هیچ راهی برای پیروزی ندارد.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه  گفت: اصول و پایه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.

او گفت: عملیات طوفان الاقصی با تحقیر اطلاعاتی، نظامی رژیم صهیونیستی، قدرت پوشالی این رژیم را در دنیا آشکار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: مردم دنیا اتفاقاتی که در فلسطین اشغالی روی می‌دهد را از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌بینند و بیش از پیش از این رژیم متنفر هستند.

او گفت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه در حوزه مسایل غزه فعال هستند و آنچه را که بر عهده داشته اند به خوبی انجام می‌دهند و باید تشکر کرد.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های توسعه دریا محور در کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان به این موضوع اشاره کردند و از مسئولان استان می‌خواهم این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

او گفت: استان ما، بیشترین سهم دریایی با بیش از ۲ هزار کیلومتر نوار ساحلی دارد و باید از ظرفیت‌های دریایی به بهترین صورت استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: هرمزگان به عنوان پیشانی شهر‌های دریایی و ساحلی باید ایفای نقش کند، بخش عمده‌ای از بیکاری باید از طریق دریا حل شود، دریا می‌تواند بخشی از مشکل اشتغال استان‌های ساحلی را حل کند.

او گفت: در حوزه تجارت، گردشگری و مواد غذایی باید بیش از پیش فعال باشیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: اگر می‌خواهیم اقتدار کشور را حفظ کرده و ارتقا بدهیم از طریق دریا می‌توانیم اقتدار و اقتدار اقتصادی کشور را افزایش دهیم.

اوگفت: ایران باید در چشم انداز آینده به سمت تمدن دریایی حرکت کند و سهم دریا در تمدن نوین اسلامی بی بدیل است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: حضرت زینب بانوی بزرگ و قهرمان کربلا است و پرستاران ما می‌توانند از صبر و استقامت این بانو الگو برداری کنند.

او گفت: پرستاران مشکلاتی مانند عدم تناسب حقوق و سختی کار دارند که مسئولان باید پیگیر این موضوع باشند.

امام جمعه بندرعباس گفت: پرستاران در دوران کرونا در کنار بیماران بودند و جان خود را در معرض ابتلا به این بیماری و بیماری‌های مسری قرار می‌دهند و بسیاری از آنان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: گرانفروشی حق الناس و اجحاف در حق مردم است و مصداق دوری از تقوای الهی است.

نظر شما