شناسهٔ خبر: 63511072 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه عملیات مسقف سازی پایانه اتوبوسرانی بهشت، منطقه ۱۹

عملیات مسقف سازی سرپناه پایانه اتوبوسرانی بهشت در منطقه ۱۹، با اجرای ۹۰ متر مکعب بتن ریزی به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید.

صاحب‌خبر -

 

: ادامه عملیات مسقف سازی پایانه اتوبوسرانی بهشت منطقه ۱۹

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، تورج فرهادی، شهردار منطقه گفت: عملیات بهسازی و مسقف سازی سرپناه پایانه بهشت با هدف ایمن سازی، سهولت تردد اتوبوس‌ها و ارائه خدمات به مسافران در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه پایانه بهشت، در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع قرار دارد، افزود: عملیات مسقف سازی سرپناه در قالب سه سکو هر کدام به متراژ ۳۵ متر مربع همراه با پوشش سقف کامپوزیت و سایه بان‌ هایی که یکدیگر را پوشش می‌دهند انجام و ستون‌ها در کارگاه در حال مونتاژ هستند.

فرهادی تصریح کرد: در مراحل بعدی به منظور بهسازی پایانه، تأسیسات برق، محل استراحت برای رانندگان، تأمین روشنایی، خط کشی، نصب سطل زباله، تابلو راهنمایی مسیر مبداء و مقصد و ... اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ گفت: سه خط اتوبوسرانی از این پایانه به سمت مترو علی آباد، میدان انقلاب اسلامی و شهید فیاض بخش مسافر گیری می‌کنند.

براساس این گزارش پیش از این عملیات بهسازی و مناسب سازی پایانه شهید سروری با اقداماتی، چون مسقف سازی، مناسب سازی سکو‌های این پایانه برای افزایش کیفیت خدمات برای افراد دارای معلولیت و کم توان، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره وری و بهره‌مندی از امکانات موجود انجام شده است.

نظر شما