شناسهٔ خبر: 63507615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بروجردی:

امیدواریم با همفکری، همد‌لی و هم آوایی بتوانیم رشددهنده اندیشه اصلاح‌طلبی در جامعه باشیم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در این برهه زمانی بحث حدف چهره‌‌های علمی در دولت سیزدهم مطرح است و من معتقدم به جهت این است که اساسا می‌خواهند با حذف علم، جامعه رشد نکند. برای این‌که این اساتید اساتید زبردست، صاحب نظر و خبره هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، اشرف بروجردی در کنگره سراسری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: آن‌هایی که معتقدند میخ‌هایی را بر تابوت اصلاح‌طلبی زدند، به نظر من تعبیر، تعبیر درستی نیست ولی اصلاح‌طلبان با صخره‌ای رو‌به‌رو شده‌اند که امیدواریم با همفکری، همد‌لی و هم آوایی بتوانیم همچنان رشددهنده این اندیشه در جامعه باشیم.

این فعال سیاسی افزود: در این برهه زمانی بحث حدف چهره‌‌های علمی در دولت سیزدهم مطرح است و من معتقدم به جهت این است که اساسا می‌خواهند با حذف علم، جامعه رشد نکند. برای این‌که این اساتید اساتید زبردست، صاحب نظر و خبره هستند. کسانی جایگزین می‌شوند که بیشتر دانشگاه‌ها تبدیل را به اداره می‌کنند و این می‌تواند برای جامعه ما نگران کننده باشد.

وی گفت: در برنامه سوم تعیین شد ما رشد در منطقه توسعه دهیم و رویکرد این بود ولی امروز مشاهده می‌کنیم دچار افت علمی شدیم که این به جهت نفی و حذف چهره‌های علمی از دانشگاه‌ها است و دلیل آن برای ما روشن است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما