شناسهٔ خبر: 63504888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن در کاشان

مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار و از ۶ حافظ کل قرآن تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم گفت: مفاهیم عمیق قرآنی باید با شیوه جذاب و با استفاده صحیح از مؤلفه‌های هنری منتقل شود تا اثربخش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: نشر معارف قرآنی در بین آحاد مردم و در سطوح مختلف می‌تواند یک حرکت بی‌نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد که مسئولان فرهنگی باید به این مهم توجه خاص داشته باشند.
مدیر عامل موسسه امیر المومنین کاشان نیز گفت: مؤسسه امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان، مجری طرح تخصّصی حفظ، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجّادیه؛ فعالیّت خود را از سال۱۳۸۲ با هدف تلفیق قرآن و عترت، زدودن غبار غربت از کتاب شریف نهج‌البلاغه، کثرت حافظان نهج البلاغه آغاز کرده است.
حجت الاسلام حسن زاده افزود: این موسسه تاکنون موفّق به تربیت و معرّفی نزدیک به ۵۰حافظ کلّ نهج البلاغه برای نخستین بار در جهان تشیّع، ۳۰ حافظ صحیفه سجادیه و بیش از ۲۰۰۰ حافظ قرآن کریم شده و بیش از ۵۰ مقام بر‌تر کشوری در مسابقات سراسری نهج البلاغه را به خود اختصاص داده است.

مراسم تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن در کاشان مراسم تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن در کاشان مراسم تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن در کاشان مراسم تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن در کاشان مراسم تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن در کاشان مراسم تجلیل از ۶ حافظ کل قرآن در کاشان

نظر شما