شناسهٔ خبر: 63473513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دوره دانش افزایی ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در مازندران

کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در کلارآباد برگزار شد

صاحب‌خبر -

دوره دانش افزایی ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در کلارآباد برگزار شد.


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی، استاندارد سازی و وحدت رویه برای حضور با کیفیت ناظران در لیگ است.


سهیل مهدی با بیان اینکه، مدیران برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بانوان کشور در قالب یک دوره آموزشی استاندارد همه ساله قبل از فصل در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند افزود: فوتبال مازندران در همه رده‌ها رو به رشد و توسعه است و امروز شاهدیم آقایان و بانوان مازندرانی در تمام تیم‌های فوتبال کشور حضور دارند.


مسئول امور بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران هم با بیان اینکه برای اولین بار کلاس ناظران پیش از فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را در شهری به غیر از تهران برگزار کردیم گفت:
اولین هفته شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از ۲۶ آبان آغاز می‌شود.


گلاره ناظمی افزود: همه ساله پیش از شروع فصل مسابقات، کلاس ناظران برگزار کننده مسابقات با هدف آشنایی با مسائل روز فوتبال و استاندارد‌های جهانی تشکیل می‌شود.


وی تصریح کرد: در این کلاس یکروزه ۳۰ ناظر لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که به میزبانی هیات فوتبال شهرستان عباس آباد در کلارآباد برگزار شد شرکت کردند.


دوره دانش افزایی ناظران لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در مازندرانرئیس هیات فوتبال مازندران هم از حضور ۶۰ تیم فوتبال بانوان در رده‌های مختلف سنی در این استان خبر داد و گفت: در قسمت پایه، تیم‌ها و مربیان با انگیزه بالا برای ارتقا و اعتلای فوتبال بانوان مازندران تلاش می‌کنند.


رحیم درزی خلردی افزود: برای نخستین بار است که مازندران میزبان کلاس آموزشی بانوان ناظر لیگ برتر فوتبال کشور است و به گفته فدراسیون، جایگاه فوتبال بانوان مازندران در کشور مناسب و برتر است.

نظر شما