شناسهٔ خبر: 63465968 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

مقداد:‌ رژیم جنایتکار صهیونیستی از تمام خطوط قرمز عبور کرده است

وزیر خارجه سوریه گفت: رژیم صهیونیستی نژادپرست در جنایت مستمر خود علیه غزه از تمام خطوط قرمز عبور و تمام قوانین بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه، افزود: رژیم صهیونیستی نژادپرست در جنایت مستمر خود علیه غزه از تمام خطوط قرمز عبور و تمام توافقات بین‌المللی و قوانین بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده و تمام جنایت ممکن را انجام داده است.

 

وی گفت: گروهی که دم از حقوق بشر می‌زنند و مدعی هستند که جهان مبتنی بر حقوق بین‌الملل است به هر بهانه‌ای و بدون هیچ خجالتی از (رژیم) اسرائیل حمایت می‌کنند.

 

المقداد اضافه کرد:، اما مردم جهان که از حق مردم فلسطین برای بازگشت و ایجاد کشور مستقل در سرزمین خود حمایت کردند یا آن‌هایی که به تازگی در پی سنگینی جنایات (رژیم) اسرائیل بیدار شدند، دروغ و فریب بیشتری را از آمریکا و غرب نمی‌پذیرند.

 

وی با بیان اینکه جهان امروز علیه تاریخ استعماری اروپا و علیه حمایت جنایتکارانه آمریکا از (رژیم) اسرائیل است، گفت: زمانی که (رژیم) اسرائیل عمداً و با حمایت غرب به بهانه‌های غیراخلاقی حدود ۱۲ هزار فلسطینی را می‌کشد که بیش از نیمی از آن‌ها کودک هستند، وجدان جهانی باید از خواب بیدار شود./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما