شناسهٔ خبر: 63440212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرب الاجل دستگاه قضا برای رفع موانع تکمیل سد نرماب

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مجریان طرح سد نرماب، حداکثر تا خرداد ۱۴۰۳ مهلت دارند محل استقرار جدید اهالی روستای واقع شده در کاسه سد را تعیین، آماده و تحویل دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حیدر آسیابی در بازدید از روند پیشرفت این سد گفت: ۲ روستا در کاسه سد قرار داشت که جابجایی یکی از این روستا‌ها انجام شده و دیگری همچنان بلاتکلیف مانده است.

آسیابی ادامه داد: سه ماه دیگر دوباره با حضور در مینودشت از روند پیشرفت اجرای این طرح بازدید می‌کنیم و اگر پیشرفتی حاصل نشده باشد با اعمال الزامات قانونی و حقوقی، مجری دیگری جایگزین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نیاز بیش از ۵ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل سد نرماب

وی افزود: همانطور که در مورد طرح‌هایی مانند پتروشیمی، جزیره آشوراده و موج‌های آبی گنبدکاووس به وعده خود عمل کردیم برای رفع موانع پیشرفت سد نرماب هم پیگیری‌های قضایی صورت خواهد گرفت.

<div id="video-display-embed-code_10413583"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4051823/10413583?width=400&height=300"></script></div>

سد نرماب چهل چای مینودشت از مهمترین طرح‌های ملی وزارت نیرو در گلستان است که عملیات اجرایی رسمی آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است و قرار بود تا سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما