شناسهٔ خبر: 63421463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل شیلات اردبیل:

بازارچه تخصصی عرضه آبزیان در اردبیل ایجاد می‌شود

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: به زودی بازارچه تخصصی عرضه محصولات آبزی در اردبیل با هدف دسترسی آسان مردم به آبزیان ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد اله‌بخش در نشست صمیمی با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، با ارائه عملکرد شیلات استان و دفاع از برنامه‌های پیشرو، افزایش تولید محصولات، ایجاد بازار تخصصی عرضه محصولات آبزی، احداث کارخانه مدرن و مکانیزه تولید غذای ماهی و فرآوری محصولات را از جمله طرح‌های مهم اقتصادی در شیلات استان اردبیل عنوان کرد.

او اظهار کرد: این طرح‌ها ایجاد اشتغال، تأمین پروتئین جامعه و همچنین امنیت غذایی را با خود به همراه دارد و برنامه این اداره کل حمایت جدی از طرح‌های یاد شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از مدیر و کارکنان این اداره کل، عملکرد شیلات استان را در سال‌جاری عالی ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه شیلات استان با داشتن مدیریت قوی و نیرو‌های انسانی کارآمد و با استعداد توانسته گام‌های خوبی در زمینه‌های شیلاتی بردارد.

نوبخت اژدری افزود: وجود نیروی انسانی کارآمد و جهادی در دستیابی به اهداف و مأموریت‌های عالیه سازمان یک عنصر بسیار مهم به شمار می‌آید و همه باید با وحدت و همدلی برای خدمت به بهره‌برداران شیلاتی تلاش کنیم.

او با تشکر از عملکرد و اقدامات مؤثر اداره کل شیلات استان و حمایت از طرح‌های این اداره کل، به موضوعات، چالش‌ها و توسعه هر چه بیشتر صنعت آبزی‌پروری در استان اشاره کرد و به حمایت و برون رفت از مشکلات فعلی تاکید کرد.

نظر شما