شناسهٔ خبر: 63371565 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جلسه هیات امنای تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با حضور وزیر کار

در آخرین نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی صورت‌های مالی سازمان و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از تعیین تکالیف اجرایی به تصویب مجمع رسید که پس از طی مراحل، تکالیف ابلاغ خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، یکصدوچهل‌وهشتمین جلسه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با موضوع بررسی گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حسابرسی در خصوص صورت‌های مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور فعال اعضای هیئت امناء، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و سرپرست و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، بندهای گزارش حسابرس، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند. 

مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این نشست در خصوص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت و نحوه به‌روزرسانی آن بود که مطابق با اسناد ارائه‌شده، مقرر گردید موضوع به‌طور مستمر در دبیرخانه هیئت امناء پیگیری و اتخاذ تصمیم شود. 

همچنین در این نشست مواردی چون: «وضعیت منابع و مصارف سازمان و نقدینگی مورد نیاز جهت ایفای تعهدات»، ضرورت بررسی ماهانه در ارکان سازمان و هیئت امنای آن در حوزه منابع و مصارف و نقدینگی سازمان»، «بررسی عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تابعه سازمان و بندهای مرتبط با بانک رفاه کارگران» نیز مطرح شد.

در خاتمه این نشست، صورت‌های مالی سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از تعیین تکالیف اجرایی به تصویب مجمع رسید که پس از طی مراحل و فرآیند اجرایی، تکالیف مذکور جهت اجرا ابلاغ خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما