شناسهٔ خبر: 63366078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ با حضور ۷۰۰ گروه جهادی در استان قزوین برگزار می شود

سرهنگ صادقپور گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با مشارکت ۷۰۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت رسانی در روز ۲۸ آبان ماه و همزمان با هفته بسیج در استان قزوین برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 

قزوین_ سرهنگ صادق پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به فعالیت های قرارگاه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه صاحب الامر(عج) و ماموریت‌های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ استان قزوین در ۲۸ آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا می‌شود.

سرهنگ صادق پور در ادامه با بیان این‌که در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، ۷۰۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت رسانی خواهند داشت، گفت: بسیج امروز مصمم ‌تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

نظر شما