شناسهٔ خبر: 63356848 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رییس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مطرح کرد؛

آخرین وضعیت واگذاری برخی از واحدهای پیام نور به فنی‌وحرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای درباره واگذاری برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور در برخی از استان‌ها به این دانشگاه گفت: این موضوع سیاست برنامه هفتم بوده و بعد از نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عرفان خسرویان با اشاره به آخرین وضعیت آمایش آموزش عالی گفت: بحث آمایش آموزش عالی و برنامه هفتم توسعه دو موضوع مهم بحث فنی و حرفه ای است.

بیشتر بخوانید:

توسلی: بی‌ثباتی در حوزه دانشگاه پیام نور از طرف وزارت علوم قابل قبول نیست

وی ادامه داد: درحال حاضر بحث آمایش دردانشگاه فنی و حرفه ای در حال انجام است و منتظر هستیم سیاست برنامه هفتم نیز اصلاح شود و آمایش با برنامه هفتم تطابق پیدا کرده و تکمیل شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره واگذاری برخی از واحدهای بدون استفاده دانشگاه پیام نور در برخی از استان ها به این دانشگاه گفت: باتوجه به اینکه این موضوع سیاست برنامه هفتم بوده، جلساتی در این خصوص برگزار و مقدماتی برای این قضیه انجام شده است که بعد از نهایی شدن اطلاع رسانی می شود.

وی درباره راه اندازی شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مالی گفت: در راستای توافق بین میز وزارت خارجه ایران و مالی و پیرو سفر وزیر علوم مالی به کشور ایران بحث تاسیس فنی و حرفه ای مطرح شد و فضای فیزیکی امکانات لازم راه اندازی آن در مالی آنجا تخصیص داده شد.

خسرویان افزود: قرار شد رشته ها و نحوه برنامه مشترک آموزشی بین دو کشور طراحی و تدوین شود تا فرصت مقتضی شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مالی افتتاح شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نظر شما