شناسهٔ خبر: 63356223 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار تنگسیری: هدف از همایش ملی «فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی» اجرای فرمان فرمانده کل قوا است + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه در همایش ملی «فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی» گفت: هدف از همایش ملی «فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی» اجرای فرمان فرمانده کل قوا است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در همایش ملی «فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی» گفت: هدف از همایش ملی «فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی» اجرای فرمان فرمانده کل قوا است. برگزاری این همایش توصیه رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: هدف از این همایش اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا بوده است. رهبر انقلاب خطاب به فرماندهان ارتش و سپاه تاکید کردند «چون تهدید‌ها در حال تحول است دانشگاه‌های نظامی باید برای مقابله با تهدیدات نو و جدید برنامه داشته باشند و این باید در پژوهش‌های دانشگاه‌ها مورد توجّه قرار بگیرد» و همچنین فرمودند «دریا فرصتی بزرگ و راهبردی است، ایران در دریا دارای منافع و امکانات زیادی است.»

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه گفت: رهبر انقلاب دیروز طی ابلاغ یک سند مهم و راهبردی با موضوع سیاست‌های کلی توسعه دریامحور در ۹ بند مهم، حجت را بر ما تمام کردند.

<div id="video-display-embed-code_2109895" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1109274/2109895?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما