شناسهٔ خبر: 63349688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان چه گفتند؟

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در دوشنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازیکنان پرسپولیس بعد از این دیدار به اظهار نظر درباره این مسابقه پرداختند که در زیر می‌خوانید: 

وحدت حنانوف: گفته بودم بازی راحتی با استقلال تاجیکستان نداریم

*دیروز در مصاحبه‌ام گفته بودم که این بازی، راحت نیست. بازی را دیدید، بازی سختی بود.

*از هواداران ممنونم که در اینجا ما را تنها نگذاشتند. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم جبران کنیم.

*بازی های بعدی ما نیز سنگین و سخت است و بازی با سپاهان. ان‌شاءالله تمرینات خوبی انجام می‌دهیم تا بازی به بازی بهتر شویم.

علیرضا بیرانوند: از اینکه بهترین بازیکن زمین شدم، ناراحتم

*نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب نیز به ثمر رسانیم. در نیمه دوم، ولی شرایط تغییر کرد و در ۲۰-۳۰ دقیقه افت کردیم.

*۲-۳ نفر از بازیکنان با ما نبودند. ۷ نفر از بچه‌ها به خاطر سرماخوردگی نتوانستند بازی کنند.

*شرایطمان خیلی سخت شد و می‌توانستیم با برد در بازی امروز شرایط خود را برای صعود خیلی بهتر کنیم. ۷۰-۸۰ درصد می‌توانستیم صعود کنیم، ولی به هر حال اینجا شرایط سخت بود. تیم استقلال تاجیکستان پرس شدیدی داشت و موقعیت‌های خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد نتیجه خوبی بگیریم. شرایطمان خیلی سخت است. از الان باید خودمان را آماده ۲ بازی حساس کنیم. در لیگ ایران نیز با سپاهان بازی داریم.

*تیمی را دستکم نمی‌گیریم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. در نیمه دوم استقلال دقایقی به ما فشار آورد و آن هم به دلیل این بود که بچه‌ها ما سرماخورده بودند. فکر کنم یک روز قبل از بازی استقلال بود که همه با هم تمرین کردیم. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند که بهترین بازیکن زمین شوند، ولی من خودم از اینکه بهترین بازیکن زمین شدم، ناراحتم. اینکه دروازه‌بان یک تیم بهترین بازیکن می‌شود، این مسئله مرا ناراحت می‌کند.

*گئورگی گولسیانی: نصف پرسپولیس در رختخواب است

*بازی خیلی سختی بود چون بازی کردن در زمین حریف آن هم در چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما تیم برتر زمین بودیم ولی چنین نتایجی در فوتبال رخ می‌دهد. اهمیت زیادی برای ما داشت که این بازی را ببریم اما در سه بازی گذشته ما گل‌هایی دریافت کردیم که در فوتبال رخ می‌دهد.

*باید تلاش کنیم که در فاز تهاجمی بهتر شویم که بیشتر گل بزنیم. هفت امتیازی هستیم و این برای صعود کافی نیست. ما بهترین‌مان را برای بازی با النصر و الدحیل می‌گذاریم ولی الان برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و آن‌ها می‌توانند هر حریفی را شکست دهند.

*شیوع بیماری در اردوی پرسپولیس پیش از مصاف با استقلال؟ این زندگی است و رخ می‌دهد. حدود ۱۰ بازیکن ما مریض شده بودند و ویروس در تیم ما شیوع پیدا کرده بودند. نصف تیم ما در رختخواب بودند و نصف تیم در حال تمرین. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

*ما هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی شانس صعود داریم. فراموش نکنید که ما پرسپولیس هستیم و بارها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم.

*وی درباره مصدومیتش گفت: من امیدوارم که مصدومیت خاصی نداشته باشم. من با درد در بازی ادامه دادم چون وقتی در زمین هستم، نمی‌خواهم خارج شوم.

*ما باید همه حریفان را آنالیز کنیم و این کار را می‌کنیم. این نتایج در فوتبال رخ می‌دهد و نگران آن نیستیم.

*سروش رفیعی: به جای چمن روی آسفالت بازی کردیم!

*بازی روی چمن مصنوعی و در روزی که متأسفانه هم مصدومان زیادی داشتیم و هم اکثراً بازیکنان‌مان مریض شدند و از چند نفر آن‌ها مجبور بودیم استفاده کنیم و هم در حالی‌که در شرایط بد بدنی بودند و شرایط زمین هم فشار را مضاعف کرد جلو افتادیم، اما نباید اینگونه گل می‌خوردیم، پیش آمد.

*به بازی در چمن مصنوعی عادت نداریم. اگرچه چمن مصنوعی بود، اما روی چمن مصنوعی در این شرایط آبیاری می‌کنند که این کار را هم نکردند. انگار روی آسفالت بازی کردیم. به نظر زمین خیلی صاف می‌آید، اما بازی روی آن مثل پاس دادن و پا به توپ دادن سخت می‌شود. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

*کم شدن شانس پرسپولیس برای صعود؟ فوتبال است باید ببینید رقبای‌مان چه می‌کنند و این دو بازی را بگذارنیم ببینیم چه می‌شود.

*رفیعی در مورد اینکه با مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌ها ادامه فصل برای پرسپولیس نگران‌کننده می‌شود، گفت: سرماخوردگی خوب می‌شود مصدومیت هم جزو فوتبال است.

*تشویق هواداران تاجیکی؟ هم هواداران هم تاجیکی‌ها تشویق‌مان کردند. از هواداران خودمان ممنونم که آمدند هواداران تاجیکی هم لطف داشتند خیلی خوب و گرم صمیمی فقط تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما