شناسهٔ خبر: 63349384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جلیلوف: خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم

علیشیر جلیلوف درباره تساوی استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس در دیدار امروز عنوان کرد: ما امروز باید سه امتیاز را می گرفتیم. خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و نمایش خوبی داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا علیشیر جلیلوف درباره تساوی استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس در دیدار امروز عنوان کرد: ما امروز باید سه امتیاز را می گرفتیم. خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و نمایش خوبی داشتیم.

او که در گذشته تجربه بازی مقابل پرسپولیس را داشت، درباره مقایسه تیمشان و حریف ایرانی در مسابقه امروز نسبت به قبل گفت: پرسپولیس همیشه تیم خوبی است ولی ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم، مطمئنا سه امتیاز را می گرفتیم.

کاپیتان استقلال تاجیکستان درباره بیماری برادرش که اکنون در مسکو بستری است، ابراز کرد: منوچهر به دلیل یک بیماری در مسکو است و ان شاالله پس از 20 روز دیگر برمی‌گردد.

جلیلوف اضافه کرد: ما دو بازی با الدحیل و النصر داریم که می خواهیم در هر دو مسابقه سه امتیاز را بگیریم و برنده شویم. ما می توانیم موفق شویم و می توانیم النصر را در زمین خودمان متوقف کنیم.

او در خصوص هواداران ایرانی و نزدیکی فرهنگ دو کشور ابراز کرد: فوتبال ایران خیلی پیشرفته است. تیم های خیلی خوبی مثل استقلال و سپاهان دارد و و سه، چهار تیم خیلی خوب در آنجا رقابت می کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما