شناسهٔ خبر: 63336777 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قالیباف: اراده مجلس و دولت همسان سازی حقوق بازنشستگان است

رئیس مجلس شورای اسلامی،گفت: اراده دولت و مجلس در این است که همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود. رئیس مجلس شورای اسلامی،گفت: اراده دولت و مجلس در این است که همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد باقر قالیباف،رئیس مجلس شورای اسلامی  در جلسه علنی امروز سه شنبه(16آبان)مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه،گفت:  بارها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی اظهار داشت: بنده در این خصوص با رئیس جمهور نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما