شناسهٔ خبر: 63325457 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکذیب سرقت مسلحانه از «مونا فرجاد» توسط پلیس

پلیس تهران سرقت مسلحانه از مونا فرجاد را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای سرقت موبایل از بازیگر سینما «مونا فرجا» را تکذیب کرد.

برپایه این گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: برابر بررسی دقیق صورت گرفته، انتشار خبر در خصوص سرقت با سلاح سرد از یکی از بازیگران سینما و تئاتر کشور کاملا کذب و دروغ بوده و این دروغ پراکنی با سوءاستفاده از تصویر این بازیگر در زمان مراجعه به یکی از مراکز درمانی صورت گرفته است.

به گزارش فارس،  مونا فرجاد صبح امروز در پستی با انتشار عکس خود در بیمارستان عنوان کرده بود که شب گذشته در مقابل یکی از رستوران‌های تهران مورد سرقت گوشی تلفن همراه همراه با قمه کشی قرار گرفته و برای همین راهی مرکز درمانی شده است.

پیگیری‌های بیشتر خبرنگار فارس از مسؤولان حاکی از آن است که حضور مونا فرجاد در بیمارستان صحت داشته اما بدنبال درگیری نبوده و صرف پیگیری روند درمانی وی برای یک بیماری قبلی بوده است.

همچنین هیچ شکایت یا اعلام سرقتی از سوی مونا فرجاد یا نزدیکان وی مبنی بر سرقت یا زورگیری در تماس با مرکز ۱۱۰ اعلام نشده و هیچ شکایتی نیز در کلانتری‌ها ثبت نشده است.
پایان پیام/

پایان پیام/

نظر شما