شناسهٔ خبر: 63324387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رستمیان: مسئولان از ما انتظار دارند و ما هم از مسئولان

تهران- ایرنا- تیرانداز المپیکی کشورمان با اشاره به انتظارتی که از قهرمانان و ملی‌پوشان این رشته می‌رود، تاکید کرد:‌ مسئولان از ما انتظار دارند و ما هم از مسئولان و این نیازمند امکانات و شرایطی است که باید فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، هانیه رستمیان در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو در خصوص عملکردش در این رویداد، گفت: مسابقات خوبی بود و در جریان بازی‌های آسیایی سه مسابقه در تپانچه ۱۰ متر و ۲۵ متر داشتم که رکورد خوبی برای ما به ثبت رسید. در ۲۵ متر فینال شدم ولی با شرایطی که در فینال وجود داشت در این بخش به مدال نرسیدم ولی در تپانچه میکس به مدال برنز دست یافتیم که نخستین مدال تپانچه در بازی‌های آسیایی بود.

وی در واکنش به اینکه تیراندازی انتظارات را در بازی‌های آسیایی برآورده نکرده، خاطر نشان کرد: انتظارات از تیراندازی در بازی‌های آسیایی بالا و عملکرد ما هم خوب بود. سطح تیراندازی در بازی‌های آسیایی بسیار بالاست، باید توجه داشت که قدرت‌های تیراندازی جهان در آسیا هستند و چند رکود جهانی و آسیایی در همین دوره از بازی‌ها شکسته شد، با توجه به نتایج گذشته و دو سهمیه‌ای که گرفته‌ایم، انتظارات از تیراندازی بالا است ولی در تیراندازی چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت بر سر صدم‌ها است.

بانوی المپیکی کشورمان در خصوص اینکه برای المپیک چه برنامه‌ای دارد، گفت: با توجه به نتایجی که بعد از کسب سهمیه المپیک داشتم به عملکردم در پاریس امیدوارم. نبود اردوها شاید یکی از دلایلی بود که برخی از نتایج رقم خورد، ما نیاز به تمرین و اردو داریم تا هم سطح رقبا شویم. امیدوارم حمایت‌ها بیشتر باشد، تیراندازان توانایی این را دارند که سهمیه بیشتری بگیرند. در این مدت فدراسیون تلاش خود را کرد تا فشنگ بیشتری تهیه کند اما فدراسیون هم نیاز به حمایت دارد. امیدوارم نیازها برطرف شود. همانطور که مسئولان از ما انتظار دارند ما هم انتظار داریم از فدراسیون حمایت شود تا حداقل‌ها در اختیارمان قرار گیرد.

نظر شما