شناسهٔ خبر: 63312632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زنجان؛

اولویت واگذاری مسکن برای ۴۵۸ نفر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مجوز استخدام ۲۷ هزار نفر از مشمولان این بنیاد و اعتبارات مربوط به آن دریافت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مجوز استخدام ۲۷ هزار نفر ازاولویت واگذاری مسکن برای ۴۵۸ نفر مشمولان این بنیاد و اعتبارات مربوط به آن دریافت شده است.

قاضی زاده هاشمی  با بیان اینکه در این دوره زمینه اشتغال افراد دارای دیپلم افتخار نیز فراهم شده است، افزود: هم اکنون سه هزار و ۵۷۱ نفر در سامانه کاریابی بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام کرده‌اند وامسال ۵۲ نفر از این مشمولان در دستگاه‌های اجرایی استخدام شده اند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در حوزه تسهیلات خود اشتغالی مصوب شده است که استان‌ها می‌توانند با احصای شرایط از این تسهیلات استفاده کنند.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: در حوزه گلزار شهدا نیز از ۴۳۰ گلزار ۳۶۲ مورد ساماندهی شده است همچنین ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر‌های استانی رییس جمهور نیز به این امر اختصاص یافته است.

وی به موضوع تامین مسکن مشمولان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز اشاره کرد و گفت: اولویت واگذاری مسکن در زنجان برای ۴۵۸ نفر است که تعداد بالا، ولی قابل حل است.

قاضی زاده هاشمی بابیان اینکه ساخت مراکز توانبخشی بر عهده دولت است، تصریح کرد: در ۲۸ استان این پروژه‌ها تکمیل شده، اما زنجان جزو استان‌های مشکل دار در این حوزه است.

نظر شما