شناسهٔ خبر: 63312507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت بیش از ۲۲ هزار واحد مسکن ملی در استان اردبیل

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت مسکن ملی در این استان در دست اجراست که ۱۸ هزار واحد آن مربوط به شهر اردبیل است.

صاحب‌خبر -

ساخت بیش از ۲۲ هزار واحد مسکن ملی در استان اردبیلبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل محمد زارع اظهار کرد: این واحد‌ها با انعقاد قرارداد با پیمانکاران در استان در دست اجراست و پنج بانک عامل هم تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان را پرداخت می‌کنند.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل از واگذاری زمین در قالب گروه ساخت به تعداد ۶۶۲ واحد مسکونی یک تا چهار واحدی در استان خبر داد و گفت: ۱۱ شهرک در قالب نهضت ملی مسکن در استان در حال احداث است که تلاش بر این است زیرساخت‌های مورد نیاز آن به ویژه تاسیسات آب، برق، فاضلاب، گاز و مخابرات در این شهرک‌ها تامین شود.
وی همچنین به احداث بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن کشور در اردبیل اشاره کرد و گفت: مساحت این سایت ۶۷۰ هکتار است که بالغ بر ۱۲ هزار و ۹۲۰ واحد در سایت مزین به شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا است.
زارع حسین‌زاده درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان بودند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۱۲۵ نفر تایید نهایی شدند.
وی با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی مسکن اقدام به واریز اولیه ۴۰۰ و یا ۷۰۰ میلیون ریال کردند، افزود: ۲۴ هزار نفر از این متقاضیان مربوط به شهر اردبیل و بقیه مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

نظر شما