شناسهٔ خبر: 63298031 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بارش باران و برف و هشدار طغیان در ۱۴ استان / بارش‌های شدید د...

اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران و برف طی امروز تا چهارشنبه برای ۱۴ استان هشدار طغیان رودخانه ها و بارش‌های شدید در شرق صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های نسبتا شدید در شرق ایران، اعلام کرد: امروز در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان،‌ خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان،‌ نیمه شرقی فارس،‌ بخش‌هایی از خراسان رضوی،‌ سمنان،‌ شرق دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار باران و آب‌گرفتگی،‌ گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش این شرایط فردا در مناطق شرق و جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق ادامه داشته و سامانه بارشی به‌ تدریج خارج می‌شود و روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال شرق رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و پنجشنبه در اکثر مناطق جو نسبتاً پایداری انتظار می‌رود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی شده و همچنین طی سه روز آینده خلیج‌فارس و سه‌شنبه دریای خزر مواج است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما