شناسهٔ خبر: 63295611 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در جنین + فیلم

تهران- ایرنا- درگیری های شدیدی میان مبارزان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در جنین در شمال کرانه باختری در جریان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه با اعزام نیرو و تجهیزات گسترده به شهر و اردوگاه جنین یورش بردند.

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزان این جنبش در چند محور با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

مبارزان گردان جنین، با بارانی از گلوله و بمب های دست ساز، نظامیان اشغالگر را هدف قرار دادند.

در این درگیری، یک بولدوزر اسرائیلی با یک بمب از نوع «التامر» به طور مستقیم هدف قرار گرفت و آسیب هایی به آن وارد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین دست به تخریب گسترده زیر ساخت های شهر و اردوگاه جنین زد.

مبارزان فلسطینی در درگیری های شبانه خود با نظامیان رژیم صهیونسیتی، یک بمب را در مسیر یکی از جیپ های نظامی ارتش این رژیم در اردوگاه عزون در شرق شهر قلقلیه در کرانه باختری منفجر کردند.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه از افزایش شمار شهدای کرانه باختری رود اردن از ۲۹ روز پیش تاکنون به ۱۴۵ نفر خبر داد و بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی در این منطقه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۱۴۵ شهید افزایش یافت.

نظامیان صهیونیست هر روز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ده‌ها فلسطینی را بازداشت می کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه در طول شب گذشته تا صبح امروز دستکم ۵۰ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۰ نفر دیگر را زخمی کرده است و در مقابل، مردم و آزادیخواهان در سراسر جهان و حتی در آمریکا به عنوان اصلی ترین حامی این رژیم همچنان با آمدن به خیابان ها خواهان توقف نسل کشی در غزه و بازخواست جنایتکاران جنگی صهیونیست هستند.

نظر شما